mandag 7. oktober 2013

Riverdance










Det var ikkje dagen for gode bilder. Eg kom meg ikkje tidleg nok opp, gjorde eit mislukka stopp på veg til fjellet, og skyene som var meldt kom ikkje. Eg hadde planar om å ta haustbilder i overkya ver, gjerne makro av raude og gule blad. Sterk sol mindre raudfargar enn forventa gjorde at eg såg for meg ein fin hausttur, men lite bilder. Som vanleg må eg gå litt utanom stien, og tusla ned til ei elv som går langsmed vegen oppover. Det vart ingen lang fjelltur, men mykje leik med elva og alt som speglar seg i den. 
Alle bilda er tatt langs nokre hundre meter av elva. I botnen av elva var der kvite felt i fjellet som lagar «skyer» på himmelen i dei tre første bilda. 

1 kommentar:

  1. Jeg synes nå dette var kjempe gode bilder Magnar! Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, det blir ikke alltid som man planlegger på fototur. Det er jo det som gjør det ekstra spennende, en kommer hjem med noe helt annet en man hadde tenkt;-) spennende,lekne og friske høstbilder alle sammen. Det første, andre og siste blir mine favoritter. Prøvde meg på noe lignende i helga som var, men med langt i fra så godt resultatet som dette;-)

    SvarSlett