onsdag 8. august 2012

Smått og stort i havgapet









Å gå langs havet gir noko av den same frihetskjensla som å gå på høgfjellet. Det gjer så godt med ein lang dag, berre rusla ein lang tur, kikka på det store åpne landskapet, og på dei ørsmå detaljane. Liggja litt på eit knudrete og varmt svaberg, plukka eit par blåbær, bli rusa på natur og skaparverk. Ingen ende på kva som finst av finurlige detaljar, sjå berre på halen til vassloppa, den er kunstferdig. Her ute finn eg det store og det små som sprengjer mitt eige litt forkrøpla perspektiv.

5 kommentarer:

  1. Mange snadderbilder fra strandlinjen. Liker godt flateinndelingen og de uskarpe dottene i bilde 1 og 2. Innsektbildene er også fine og teknisk gode, liker det metalliske uttrykket i bilde 4,5 og 6.

    SvarSlett
  2. For det meste enig med Christer. Bilde 1,2 og 6 er mine favoritter. Synes du har lykkes godt med de uskarpe myrulldottene i forgrunnen som skaper en fin dybde og sommerstemning.

    SvarSlett
  3. Nummer 1 blir min favoritt med sin minimalistiske flatekomposisjon med et lag av supermyke myrulldotter over - et umiskjennelig Børnesbilde!

    SvarSlett
  4. Nydelig som alltid Magnar. Fullt av stemning!Eg har vore på Børnes i dag. Vakkert der ute og! God helg.

    SvarSlett