søndag 10. mars 2013

Fugl og måne





Eg skulle eigentleg til Lofoten og fotografere nordlyset. Men vermeldigane var under ein kvar kritikk. Så då vart eg i sør. Det var ein fin kveld, sol og stilt. Solnedgangen var vakker, men bildene vart ikkje så spennande. Solnedgangar er vanskeleg å fotografera, blir ofte kjedelege bilder, sjølv om det er aldri så fint ute. Litt misfornøgd vandra eg vidare, runda eit nes, og såg fullmånen koma opp. Eg leika med månen og svanene til eg var altfor kald…



3 kommentarer:

  1. antydning til spennende ting her. fine farger og fin bevegelse. kunne ønsket meg tettere og mer vågale utsnitt, men du har noe på gang her - spes i bilde 2 og 3.

    SvarSlett
  2. Jeg fikk umiddelbart assosiasjoner til tivoli og eventyr. Opplever bildene som noe eget og drømmende. Jeg liker definitivt nr 1 best hvor fargekontrasten er størst. Liker også flateinndelingen i det siste.

    SvarSlett
  3. Takk for gode innspill! Eksperimenterer jo litt i grenseland her, derfor veldig bra at de gidd å kommentere.

    SvarSlett